Gå bakåt och glöm nutiden

Svårt att se en framtid i detta läge. Vad hände med allt som varit? Raderat, det har aldrig hänt. Ey fuck på riktigt, det är så uppenbart hur bra jag mådde förr. Men å andra sidan så ska jag inte klaga. Då har jag iallafall något att tänka tillbaka på och le åt. 

För visst får man känslan av att man bara får ett visst antal bra dagar här i livet? Utnyttja dom väl, och med personer du tycker om. För nu är nog mina dagar slut. Jag klagar inte och vill inte heller ha något medlidande, utan jag har bara insett att det verkligen är så. Jag kommer aldrig få det jag vill ha. Ångesten sjunker för nu orkar jag inte ha några måsten eller förväntningar. Har det inte kommit förut vill jag inte ha det sen heller. Spela oberörd, och va glad för andras glädje och framgång. Mycket mycket lättare att hantera det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0