Delad glädje är bäst

Vilken torsdag man fick. Jobbat som vanligt, och visst börjar det lätta lite samtidigt som jag har panik över allt egentligen.. Annars så har jag varit en jävel på att göra affärer idag, fixat sponsorer och massa annat! Hade dock världens dipp innan jag åkte på ungdomsträning där precis allt vände. Alltså jag blev så jävla glad av att se mina fina ungar, så glada och de uppskattar verkligen en som tränare/Coach. Glädje två gånger i veckan behövs. Roligaste är väl att dom är precis lika nördiga om volleyboll som jag haha. Så glad att få se dom utvecklas! 

Ligger nu dock här med världens huvudvärk efter att Jarron lyckades träffa tinningen på mig med en skapligt hård boll... Haha brukar väl kunna släppa efter nån min eller inte kännas alls, men nu jävlar blev det allt en lyckoträff. Hoppas man är piggare imorgon för jobb och annat fix. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0