För vi drar nu

Så fruktansvärt bra människor jag har i mitt liv. I onsdags drog Sara ut mig på en AW efter jobbet, sjuuukt spontant när till och med morsan fick komma med andra kläder till jobbet haha! Men en middag på bullit och shuffleboard på Interpool hann vi allt med. Grymt kul! 

Så torsdagen blev till att umgås med lillasyster en stund, promenad och en snygg halloweenpumpa fick vi till. Match sen på kvällen vilket blev en 3-0 seger. Ögongodis på hög nivå nu alltså. Jorååasattee!! Hade en kund imorse som fick hålla telefonen som lampa då strömmen gick.. Haha herre, men tillslut kom den tillbaka och royal bjöd mig snällt på en lussebulle! Lucka day ha. Närååå lite jobb kvar innan jag byter om för halloweenfirandet i helgen. Blir nog la finte 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0