Fem av fem

Mmm den här helgen, klockren rakt igenom! Spel och chillkväll inleddes med fina pojkar och flickor! Sen var det äntligen dags för utbildning hos bästa Hanna i Uppsala. Lärorikt och grymt kul, så nu kan man göra volymfransar också!! Yeeey!

Som spontan man är så drog jag med mig Sara till plock efter utbildningen i lördags. Vi drack och åt gott innan vi drog vidare till Interpool med bästis och ett glatt gäng. Alltså älskar Uppsala. En riktigt rolig kväll ute!! Drog sen en taxi och slaggade kvar i stan. Grymt lyxigt att sen vakna upp till framdukad frukost och få skjuts till utbildningen med. 😍 Vadå bortskämd av fina människor??? Nej ett leende på läpparna sitter i och jag skrattar lite åt mig själv hur klantig jag kan vara ibland.. Haha men visst räddar man upp det ganska snabbt ändå. Haha! Puss till er alla för en awesome helg! 💖 

Får inte glömma att man gjorde ett till hål i örat igår också hahah. Precis innan jag ska åka hem så ba; men vafan Hanna, vi tar ett hål nu??? Sagt och gjort. Nu sitter de där! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0