Helvetesjävlaskit

Det är nog meningen att jag ska jobba så mycket att jag inte hinner med att ha en vardag. För varför skulle de göra mig lyckligare när jag ändå inte får/kan göra det jag vill? Eller okej, jag kan göra det men just nu skulle mina drömmar och val fucka upp det för en massa andra. Givande situation mina vänner.. Ännu tråkigare när det man trodde skulle bli bra blev så fel istället. Och att jag nu istället börjar ledsna på det jag jobbar med. Tyvärr. Både kropp & psyke börjar ge upp och det skrämmer mig rejält. Att ha ont i bla ryggen, vara stressad och inte kunna säga nej är ingen bra kombination. Jag brukar inte ge upp i första hand men nu tror jag att jag gör det snart. Det slår mig att det här kanske var det dummaste valet jag någonsin kunnat gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0