Du såg mig när ingen annan var där, och du lämnade mig som om inget hade hänt.

Vänta va, är det nu man ska lägga hela år 2015 bakom sig? Släppa allt som varit, alla känslor och upplevelser? Tveksam, detta kommer hänga kvar allt för länge. Att lära sig att inse vilka människor som hugger dig i ryggen och vilka människor som alltid kommer stå vid din sida. Vilka som tar dig för den du är eller vilka som man bara duger för stunden till. Det gör mig ledsen faktiskt, att jag ännu en gång inte kan lita på en del människor. 

Men som året ändå har givit mig mycket. Jobb, resor, glädje, skratt och en jävla massa minnen för livet. Lärt känna människor som jag aldrig någonsin vill släppa taget om. Tittar tillbaka på alla underbara bilder och gråter krokodiltårar. Fyfan vad fina vänner jag har. Ni & min familj är det dyrbaraste jag har. Er vill jag aldrig gå utan. Jag har år 2015 som ett jävligt lärorikt år, kom ihåg. Jag glömmer er aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0