De goda tiderna

Jag vet egentligen inte vad som är bäst. Att leva i nuet och skita i resten. Eller att faktiskt göra båda sakerna samtidigt. Lev i nuet och se fram emot det som komma skall i framtiden. Ena dagen skiter jag i vilket, bara jag tar mig igenom dagen utan att ge upp. Men så kommer de dagar där superwoman power kommer fram och alla tunga val och problem blir till en baggis. "Klarar dom det gör jag det också!!" Varför klaga när man vet att andra har de sämre? Nej hejhopp för livet hörni. Det är underbart.

Livet annars rullar på. Summerburst i Sthlm, midsommar och andra roliga tillställningar man hinner med mellan allt jobb. Jag är evigt tacksam för er underbara människor som jag har i min vardag. Aldrig utan er. Love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0