Summerburst 2016

Men hallååå Götlabooorg! Det finns ju ingen annan stad som alltid levererar fint väder, góa människor och roliga upplevelser! Klockren helg rakt igenom. Fyra dagar borta var riktigt välbehövligt! Och så när man får sova på hotell med kan man ju inte klaga. Men vilka sjuka dagar vi fick hahaha. Jag lyckades tex dra av mig mitt inträdesarmband så jag fick fixa nytt. Blev knuffad så nagel gick av samt att jag fick gå skitig första dan för att jag ramla... Hahaha förstå min panik!! Men styrde upp allt på lördagen så den blev riktigt jävla bra med mina pinglor! Hängde med ett skönt gäng från Helsingborg. Alltså hur kul är det inte att träffa nya människor??? Underbart!! Blev till att hänga hela söndagen med med en lunch innan vi delade på oss. Summerburst i sig var asbra! Kygo levererade och ja, båda dagarna levererade till 100%! Men vet ni de sjukaste som hände?? Vi träffade på en killkompis som flyttade till Motala för 7 år sedan, och vi har i princip inte pratat sen dess men så mitt i allt hav av människor så träffar jag på honom!!! Hahah sååå sjukt kul! Nej helvete vilken ångest man hade när man skulle åka hem igen. Nej Götet, vi ses snart igen!! 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0