Bästa födelsedagen ever

Haha ja virrig var ju rätt ord. Dessa veckor har varit så jävla fullbokade att jag totalt levt i min egna lila bubbla. Därav min Surprise när mina underbara vänner överraskar mig på min födelsedag!! Hahah alltså sjukaste ever. Min födelsedag annars var över förväntan, så fina grattishälsningar och presenter. Så tacksam!! 

Men planerna var en middag i Gävle med mina vänner efter jobbet i fredags. Men istället blir jag totalt blåst av att de planerat en fest för mig som sen slutade i Uppsala. SÅ JÄVLA GLAD!! Finaste någonsin ❤️❤️❤️ så jäkla kul!! Hade verkligen ingen aning LM detta å herre vilket skratt de blev. Lördagen sen blev det utgång igen med fantastiska människor. Jag hade helt klart den bästa veckan ever. Så jävla glad så ni anar inte. Dock känns det förjävligt att vara 23, men gammal lär man väl ändå bli tyvärr.. Haha 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0