Vi säger inte hejdå, vi säger vi ses snart!

Som om man inte har mycket att göra redan. Får sjukt dåligt samvete när jag inser hur dåligt med tid jag har till att hinna med allt. Tittar ner i kalendern och bara suckar. Får springa från ena stället till de andra. Men å andra sidan så gillar jag att ha fullt upp för då hinner jag inte tänka ordentligt. Men just nu skulle jag göra vad som helst för att få minst 10 h till per dygn. 

En helg med tunga känslor. Min fina underbara kusin åker till USA i natt för att jobba i ett år. Samtidigt som jag är hur glad som helst för hennes skull, för hon kommer få det så himla bra & ha det så jävla kul!! Så kommer jag sakna henne nå otroligt mycket. Hennes skratt och alla våra minnen spelas upp hela tiden nu och jag börjar inse att jag nu ska behöva ha henne på andra sidan ett klotet ett tag framöver... Så jobbigt. Men en bra anledning att behöva boka biljetter och hälsa på ❤️❤️❤️ jag älskar dig över allt annat min fina Amanda! Ha det bäst så ses vi snart ❤️❤️❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0